joi, 25 septembrie 2008

..pentru cei care ramân şi cei care pleacă..



Voi sări mai sus de curcubeu,
ca să vă arăt că nici un munte nu e
mai mare decât mine.
Fiecare picătura de apă va atinge pielea mea,
ca să vă arăt că Pământul e mic.
Orice rază de soare va trece mai întai prin retina mea,
ca să vă arăt că întunericul nu există.
Voi ascunde toţi norii în buzunarele blugilor mei,
ca să vă arăt cum cerul e senin tot timpul.
Voi aduna toate pietrele pe tălpile tenişilor,
ca să vă arăt ca distanţele sunt de fapt
cât un vârf de creion.
Am să citesc fiecare cuvânt scris pe fiecare frunză
şi am să vi-l cant,
ca să vă arăt că tăcerea este de fapt rostirea gâdurilor,
cele mai ascunse.
Voi lipi toate cioburile tuturor sufletelor rănite,
ca să simţiti că toată cafeaua din lume e dulce.
Voi colora toate nuanţele şterse de vreme
în stropi de ploaie şi zâmbete,
ca să vă arăt că durerea este doar o iluzie.
Am să renovez ruinele persoanelor voastre
din cenusă şi lacrimi,

ca să vedeţi cum macii iubesc ochii verzi,
caprui, negrii sau albaştrii.
Voi trăi fericită fiecare secundă a vieţii mele,
pentru că fericirea nu se simte,
se trăieşte. Şi prietenii nu pleacă niciodată.





***celor care pleacă, au plecat sau vor pleca. Şi celor care rămân. Mai ales celor care rămân.
***
Am ales poza asta pentru ca cei care rămân sunt macul, iar cei care plecă sunt margaretele care se vor întoarce mereu, iar macul le va iubi întotdeauna.

Am ale

2 comentarii:

GreenEye spunea...

...si atunci durerea nu mai e o iluzie...

Zbor de fluture spunea...

ce bine ca nu-i decat la 2 ore distanta cluju:D :P
>:D<