miercuri, 18 martie 2009

..paranoia..


Nu…nu mi-e frică de întuneric, 
pentru că oricând pot să aprind un chibrit 
şi să îi distrug toată măreţia...
de la un chibrit! 
Nu mi-e frică de negru, 
chiar dacă mă poate cuprinde cu toată concentrarea lui, 
pentru că stiu că voi primi o rază de mov 
şi voi împleti din el un sentiment.
Nu mi-e frică de abis,
nici chiar atunci când îmi ţipă spre suflet,
pentru că întotdeauna va fi un balon de săpun
care mă va ridica sus…mai sus.
Nu mi-e frică de monştrii,
chiar dacă încearcă să-mi împietrească gândurile,
pentru că pot să-i salvez…
cu un zâmbet!

Dar mi-e frică de tăcere…

Pentru că

..toate chibriturile se sting în tăcere.

..în tăcerea care desface sentimente.

..iar sentimentele când tac sparg baloanele de săpun.

..cu cioburi tăcute care sfâşie zâmbete.

Un comentariu:

Flori spunea...

foarte true.