duminică, 8 martie 2009

..libertate..



Sunt liberă să-mi arunc gândurile
la gunoi…
sau spre un cer purpuriu.
Sunt liberă să iubesc baloanele
pentru că pleacă…
sau doar pentru că se sparg.
Sunt liberă să iubesc dungile
pentru că nu seamănă cu oamenii…
şi nu poluează.
Sunt liberă să-mi curăţ pereţii
de postere…
sau să-i umplu de cuvinte.
Sunt liberă să spăl macii
cu sânge… 
sau să-i colorez cu lacrimi.
Sunt liberă să vorbesc
până se stinge ultima stea...
şi mă acopăr de praf.
Sunt liberă să-mi cresc zâmbetele
într-o grădină de irişi...
apoi să le trimit buburuzelor.
Sunt liberă să desenez planete
cu acorduri de chitară...
sau cu scrum de ţigară.
Sunt liberă să râd
până inima mi se opreşte...
şi vântul îmi fură sclipirea.
Sunt liberă să mă joc cu marea
până se colorează în galben...
şi-mi vorbeşte cu sidef de perle.

Sunt liberă să sper 
la libertate...
împachetată în baloane de săpun.  

***Pentru noi. Pentru ele. Pentru toate elele. Pentru nou si pentru primavara.

Niciun comentariu: