sâmbătă, 13 septembrie 2008

..vindecare..


Calcă-mi pe albastrul ochiului,
când nu mai simt nimic.
Aminteşte-mi câţi stropi de ploaie
au curs pentru mine.
Curăţă-mi sufletul de noroi,
când aripile-mi sunt sfărmate.
Raceşte-mi buzele şi oasele
când carnea îmi e îngheţată.
Decantează-mi sângele de durere,
când macii nu-mi mai zâmbesc,
ci mor.
Şopteşte-mi raze de speranţă,
când am privirea înceţoşată.
Pictează pentru mine dragostea pe cer
şi poartă-mă pe braţe până la ea.
Dăruieşte-mi toate cuvintele din lume
să-ţi pot scrie sentimente.
Separă fluturii de mlaştini secate,
când Universul mă sufocă.
Îmbrăţişează-mi inima
până în vârful nasului.
Sărută-mi zâmbetul, cu genele,
când lacrimile-mi spală privirea.
Adună cioburile din mine
şi aşează-le în cutia de amintiri
să simt că am existat.
Clădeşte-mi lumea din oameni
şi irişi.
Atinge-mi degetele cu un creion
să pot trimite telegrame spre Lună.
Aprinde-ţi stelele din suflet
şi spune-mi „Noapte buna!“




***pentru sufletul meu

Un comentariu:

imiplaceploaia spunea...

ma bucur pentru tine, ma bucur pentru ca sti sa iti dedici poezii atat de frumoase>:D<