joi, 4 septembrie 2008

..vreau..


Astăzi nu iubesc pe nimeni!
Azi nu vreau luna la picioarele mele,
şi nici stelele din ochii tăi.
Azi nu vreau cuvinte dulci, acre sau amare.
Astăzi nu vreau lacrimi de fericire
sau furnicături sub piele.
Azi dau drumul fluturilor din stomac,
nu mai vreau bătaia lor.
Azi închid toate amintirile în cutie.
Astăzi nu vreau stropi de vânt,
raze de ploaie sau adieri de soare.
Azi nu vreau lumină, dar mi-e frică de-ntuneric.
Nu-mi spune glume, nu astăzi,
dar nu mă lăsa să plâng.
Nu-mi arăta răsaritul, oricum nu-l voi vedea.
Nu vreau parfum şi nu vreau culori,
şi nici pe pat petale de flori.
Azi nu vreau cântece care să-mi spună ce-am simţit,
şi nici poze ca să-mi arate ce-am trăit.
Azi nu vreau inspiraţie pentru că nu am creioane
şi nici cuvinte.
Nu-mi daţi baloane,
nu mă vor înălţa. Nu pe mine. Nu azi.
Nu-mi trimiteţi fluturi care să-mi călauzească paşii,
le vor cădea aripile înainte să mă vadă.
Nu-mi deschideţi ochii şi nu-mi închideţi gura!
Astăzi nu îmi e dor de nimeni.
Nu vreau să aud cum ticăie ceasul sau cum picură apa.
Astăzi nu mă gândesc la voi. Şi nu, nu mă gândesc la mine!
Astăzi nu vreau să ajung la sufletele voastre.
Nu am ce căuta acolo. Nu astăzi.
Azi, să nu mă iubiţi şi să nu mă urâţi.
Azi, lăsaţi-mă să nu fiu eu
să nu râd, să nu gândesc, să nu simt.
Şi nu scuturaţi praful aşezat pe foile goale,
îl voi şterge eu. Mâine!


Teodorei, pentru zile ciudate, cu senzaţii ciudate, nu neapărat din cele mai plăcute. Pentru lacrimi şterse şi zâmbete readuse. Şi pentru îmbrăţişari rare dar profunde.

2 comentarii:

Paula spunea...

o vreau... mi-o imprumuti? doar azi, promit ca maine ti-o dau inapoi

imiplaceploaia spunea...

Azi nu am cuvinte sa iti spun cat de geniala e...Maine...