sâmbătă, 4 octombrie 2008

..în aşteptarea zăpezii..


Nu mai am culori pe unghii. Le-am şters. Acum sunt pură..a venit toamna. Nu-mi mai atârnă brăţări de aţă la încheieturile mâinilor, pentru că nu mai vreau protecţia lor. A rămas o “bandă” albă de piele neatinsă de soarele verii care tocmai a trecut. Soarele acela care mi-a ars mare parte din piele şi m-a făcut să sufăr. 

 Nici braţele nu-mi mai stau inerte, spânzurate de umeri, bălăngănindu-se pe lângă trup, la fel cum făceau vara. Acum s-au încolăcitîn jurul pieptului meu, încercând să-mi conserve puţina energie pe care o mai produc. Sau poate încearcă să-şi amintească de toate îmbrăţişările verii.

Dar sunt pură..curată de gânduri tăvălite prin noroi de fiecare dintre voi, curată de cuvinte călcate în picioare, curată de foile arse deasupra creştetului meu, curată de fumul colorat ce vă ascundea minciunile. Acum sunt clară..ca o lună neumbrită de vreun nor. Sunt pură şi nouă. Eu renasc toamna. În aşteptarea iernii, care va aduce fericire sufletului meu. Aştept iarna..fiecare celulă a corpului meu o aşteaptă..ca să aibă iar culori, ca să treacă “banda” albă, să se acopere de aţă colorată, ca să îmbrăţişez viaţa, ca să am gânduri, vise, foi si fericire. Fericire pură..curată..ca zăpada..din fiinţa mea.

Un comentariu:

Zbor de fluture spunea...

>:D< una de vara...

>:D< >:D< doua de toamna...

>:D< >:D< >:D< pt iarna ce urmeaza a veni...