miercuri, 30 iulie 2008

De câte ori, pe zi, muriţi?




Muriţi de câte ori închideţi ochii şi renunţaţi la un vis.
Muriţi de fiecare dată când inima unui prieten sângerează.
Muriţi de fiecare dată când o floare devine praf.
Muriţi în fiecare clipă în care lacrima de durere a unui copil se loveşte de asfalt.
Muriţi în fiecare moment în care pe strada voastră nu apare soarele.
Muriţi cu fiecare zâmbet pe care nu îl dăruiţi.
Muriţi cu fiecare îmbrăţişare pe care o refuzaţi.
Muriţi cu fiecare cuvânt pe care îl înghiţiţi.
Muriţi cu fiecare prieten de care ne îndepărtaţi.
Muriţi de câte ori uitaţi să vă apreciaţi viaţa.
Muriţi în fiecare secundă în care culorile din jur tind spre gri.
Muriţi în fiecare clipă în care uitaţi ce e fericirea.
Muriţi de fiecare dată când uitaţi ce aveţi în jur.
Muriţi de fiecare dată când vă daţi seama că muriţi. Atunci muriţi puţin mai mult.

Oare nu muriţi, 
într-o  zi, mai mult decât trăiţi?





***poza apartine Paulei...mi-am permis sa o folosesc pentru ca mi se pare sa reprezinta cel mai bine ce vreau sa exprim...
***Paula, tie iti voi explica mai pe larg, cu prima ocazie.






3 comentarii:

idc spunea...

Mi-am facut cont doar sa-ti spun ca e superb :)

Caro spunea...

multumesc :)

imiplaceploaia spunea...

daca murim de atatea ori intr-o zi atunci cand mai avem timp sa si traim? viata noastra e toata doar o moarte ...m-as fi asteptat ca moartea sa fie mai altfel :-<