marți, 15 iulie 2008

..Paşi spre fericire..





Câte culori te învaluie azi,
Câte nuanţe-ţi zâmbesc…
Condu-le spre inima,
Înalţă-le spre
ochi
Şi îmbrăţişează-le spre piele.
Simte-le! Iubeşte-le!

Păstrează-le într-o cutie
Numită suflet.
Până când
ploaia va spăla
Şi ultima urmbă a
pasului tău.
Iubeşte-le! Trăieşte-le!

Învaţă-le să râdă şi ajută-le
Să alunece spre alte suflete.
Adună-le-ntr-un
cântec şi leagănă-le
Până în mijlocul soarelui.
Trăieşte-le! Visează-le!

Visează-le la fel cum eu visez
Să se construiască vreodata un
lift,
Care să ma ducă până la inima ta
Care să mă înalţe până la tine.
Şi atunci voi vedea Lumea verde,
plină de zâmbete, îmbrăţişări şi dragoste.
Atunci voi vedea FERICIREA.



***Unui copil care mi-a cerut trei “accidente” pe zi. Dar condiţia mea de om, limitat nu poate să-i satisfacă dorinţa. Unui copil care a sărit direct în mijlocul sufletului meu şi s-a aşezat turceşte în mijlocul intersecţiei principale de acolo. Unui copil care iubeşte, trăieşte, visează…unui copil care e mai matur decât mulţi dintre adulţii pe care îi cunosc. Unui copil care a iubit, iubeşte şi a fost iubit în viaţa lui mai mult decat mulţi din adulţii pe care îi cunosc. Unui copil pe care îl iubesc şi pe care vreau să-l am mereu în preajmă.
Mulţumesc pentru zâmbete, pentru îmbrăţişări, pentru lacrimi. Eşti o minune. >:D<





Niciun comentariu: