joi, 10 iulie 2008

..pentru un om atât de drag..

   
La mulţi ani, Raluca!

Clipe de emoţie, raze de speranţă…zâmbete....multe zâmbete! Îmbrăţişări, o grămadă de îmbrăţişări. Le meriţi! Pe toate, pe fiecare în parte!

Îmi doresc să fii multă multă vreme prin preajma mea! Să-mi bântui lumea…sa nu ma uiti! Îţi doresc sa fii fericită, sa ai vise muuuuuulte multe şi toate să fie îndeplinite. Şi să ai alături prieteni tot timpul. Şi chiar daca nu sunt toţi să fie câţiva care să-ţi aminteasca de toţi ceilalţi.

Te iubim, noi toţi! Te iubesc-eu personal! Pentru tot ce ai făcut, pentru tot ce ai gândit, pentru tot ce însemni pe lumea asta! Pentru că eşti! Mulţumesc!


Pentru un om atât de drag.......

4 comentarii:

Zbor de fluture spunea...

si eu te iubesc...va iubesc pe toti...multumesc din suflet pt o zi perfecta>:D<:*

Paula spunea...

pot sa subscriu tutror gandurilor frumoase, urarilor din suflet si sentimentelor calde? da, pot:)
La multi ani Ralu >:D<

Caro spunea...

poti..:)

ma simt norocoasa sa va am prietene>:D<

Zbor de fluture spunea...

si noi suntem norocoase ca te avem pe tine ca prietena>:D< de fapt eu mi-s norocoasa cu amandoua>:D<