luni, 7 iulie 2008

..Învaţă-mă să zbor..



Vreau să mă pierd în braţele tale…vreau să mă adăposteşti de lume, de gândurile oamenilor, de răutatea lor, de mârşăvii…vreau să mă aperi de cuvinte, de priviri, de atingeri…vreau să mă izolezi într-o lume doar a noastră, într-o lume în care să pot plânge până la epuizare atunci când simt nevoie de a plânge, într-o lume în care să pot visa la fiecare detaliu pe care mi-l doresc…vreau să-mi faci un loc numai al meu, un loc în care timpul să nu treacă…timpul să stea pe loc, să mă lase să-mi revin…

Vreau să-ţi aud bătăile inimii…sa fie linişte…să-mi reglez ritmul respiraţiei dupa ritmul tău…să mă uit în ochii tăi şi să dispară umbrele din ai mei…vreau să-ţi aud vocea şi să-mi liniştesc gândurile…

Vreau să-mi spui ca visele există şi se îndeplinesc…vreau să-mi lipeşti cioburile pe care le am în loc de inimă şi să ai grijă de ea…vreau să-mi zambeşti de fiecare dată când plâng…vreau să mă strângi în braţe de fiecare dată când râd…vreau să mă simt ca un copil…vreau să-mi recapăt inocenţa…

Vreau să mă înveţi să zbor…




Niciun comentariu: